maanantai 9. toukokuuta 2016

GOING HOME

Lauantaina oli tosiaan aikainen herätys, heräsin sillon jo puol 3 aikaan että ehdin vielä varmistaa et kaikki on varmasti mukana. Ootin että mulle tulee taas kaamee olo lentokoneessa muttei tullut yhtään outo tai paha olo! :D Itseasiassa jopa nukuinkin puol tuntia siinä Frankfurtin koneessa. 

Mulle iski kamala paniikki lentokentällä, että mun käsimatkatavarat on yli sen sallitun rajan ja niinhän ne oli, osittain tän 2kg läppärin takia. Ei kuitenkaan näyttänyt niitä virkailijoita haittaavan joten ei siinä sitten ongelmaa ollut :) Oli kyllä ihana palata illalla kotiin uunituoreen makaronilaatikon ääreen esittelemään tuliaisia ja arjen tultua myös näkemään kavereita ja tuttuja :)

Semmoinen oli meidän reissu Kroatiaan ja mä tosiaan toivon että kaikki tykkäs lukea tätä blogia :) Teen tosiaan ostoksista vielä vähän postausta, jossa näytän että mitä uutta löysin Kroatiasta. Mun piti se nyt viikonloppuna tehdä, mutta tajusin vasta myöhemmin että mulla ei ollutkaan muistikorttia kamerassa niin ne kuvat sitten jäi ottamatta.. Hups :D 



1 kommentti:

  1. Oli tosi mielenkiintoista seurata sun reissua tän blogin kautta! :)

    VastaaPoista

Risut & ruusut tervetulleita, risut tosin asiallisina! :)