lauantai 9. huhtikuuta 2016

ARRIVING TO ZAGREB

Heipsistä täältä Kroatian lämmöstä vaan!

Oon huomannut, että nää postaukset on kätevämpiä tehä näin viikonloppuisin kuin viikolla, sillä silloin tuolla on kaikki kaupat auki ja odottamassa tämmöistä shoppailuhirmua saapuvaksi. Ja tietenkin on paljon muutakin tekemistä.

No mutta kuitenkin! Matka tänne meni ihan hyvin oikeestaan, tosin mun ensimmäinen (eikä kyllä toinenkaan) lento olleet hyviä. Mä nimittäin voin tosi pahasti lentokoneessa! Mua särki päätä ja tuli aina kamala olo kun se kone vähänkään heilahti :D Hyi oikeesti! En haluis lentää enää ikinä :D Mutta kai se on pakko täältä jollain kotiakin päästä!

Me oltiin täällä asuntolalla ehkä joskus ilta 6:n aikaan vasta, joten väsytti ihan älyttömästi - ja oli myös kauhee nälkä! Joten lähdettiin tästä melkein heti erään opettajan kanssa Kauflandiin shoppailemaan kaikille ruokaa. Loppuilta meni tutustuessa uusiin ihmisiin täällä, sillä kaikki tytöt tuli vuoron perään tutustumaan meihin ja oli mukavaa jutella. Mä kävin myös aika aikasin nukkumaan, sillä väsytti jotenkin niin hirveesti ja aamulla onneksi sitten saikin nukkua pitkään.

Tässä vielä muutama kuva kun saavuttiin tänne :) Semmoinen oli meidän sunnuntai-iltamme täällä Zagrebissa ;)















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut & ruusut tervetulleita, risut tosin asiallisina! :)